Motivation.blogg.se

Lever för träning och mat

Dag 2

Kategori: Allmänt

Hej! 
Här kommer dagens kost schema: 

Frukost:
Grönt te med honung
Smoothie (vattenmelon, frysta jordgubbar, neutralt kvarg)
2 Knäckebröd (råg) med 1 skinkbit, 1 tomat, 2 skivor gurka och 2 skivor paprika på varje knäckebröd

Mellanmål 1:
Gainomax Protein bar (Toffee smak) 230 kcal
En hand full med cashewnötter 
Träning:
Gymmet (ben dag) 

Lunch:
Kyckling sallad med keso (gul paprika, tomat, gurka, sallad)

Mellanmål 2 (meal prep):
Fullkornssmörgås ( 2 skivor bröd, 1 ägg, keso, gurka)

Dagens lunch som jag sitter och äter nu. 
 
Dagen blev lite annorlunda då annat kom i vägen, därför jag åt en protein bar på förmiddagen för att få lite mer energi innan jag skulle träna. Träningen gick jättebra, kände mig lite svag då det var lägesen jag tränade men det flöt på. Så här ser mitt träningsupplägg ut för ben:
Hann dock inte riktigt med allt då jag hade tidspress då jag ska jobba snart.
 
Snart ska jag dra och jobba och då har jag förberett 2 smörgåsar som ser ut så här: 
Ha en bra kväll! Bye
 
Kommentera inlägget här: