Motivation.blogg.se

Lever för träning och mat

Dag 1

Kategori: Allmänt

Hej!
Idag är första dagen jag börjar med min nya kost vilket kändes så mycket bättre än det jag brukar äta och träningen gick lätt och var inte tung alls. Detta är schemat jag följt idag:

Frukost 1:

1 koppgrönt te med honung

Träning:
Gå ut och gå i 45 min (minst).

Frukost 2:
Smoothie ( vattenmelon, frysta jordgubbar, ca 1 dl vatten).

Lunch:
Sallad (sallad, stekt paprika, champinjon och tomat, gurka, 2 kokta ägg)

Träning:
Gym (mage och rygg dag)

Mellanmål 2:
2 Knäckebröd (råg) med 1 skinkbit, 1 tomat, 2 skivor gurka och 2 skivor paprika på varje knäckebröd

Mellanmål 3:
1 Rött äpple

Klockan 02:00:
1 glas mjölk
1 Knäckebröd med ägg

Detta var min lunch. 
Detta är min träning för mage och rygg vilket jag verkligen behöver uppdatera då jag kände att jag kunde orkat mer och behöver nya övningar som tar mer. Vissa saker gjorde jag inte och ersatte dem med andra men deta är grunden. Nu ska jag sätta mig ner och uppdatera det till de bättre. 
Kommentera inlägget här: